ستاد‌های انتخاباتی جهانگیری در اختیار کدام نامزد انتخابات ۱۴۰۰ قرار می‌گیرد؟-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

ستاد‌های انتخاباتی جهانگیری در اختیار کدام نامزد انتخابات ۱۴۰۰ قرار می‌گیرد؟

برخی اخبار در فضای تلگرامی حاکی از این است که ستادهای اسحاق جهانگیری در اختیار ستاد آقای همتی قرار گرفته است، مولاوردی درباره این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 01
کد خبر: ۹۰۲۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ با نزدیک شدن به ایام انتخابات گمانه‌زنی‌ها درباره ستادهای انتخاباتی 7 چهره انتخابات نیز بیشتر شده است. بر همین اساس، صبح امروز برخی کانال‌های تلگرامی از حمایت ستادهای انتخاباتی اسحاق جهانگیری از عبدالناصر همتی خبر دادند.

 

در این خبرها اعلام شده است که حزب کارگزاران سازندگی با محوریت اسحاق جهانگیری حمایت خود از همتی در استان‌های کشور را آغاز کرده و کرباسچی دبیر این حزب اعلام کرده که این حمایت صد در صد است.

 

شهیندخت مولاوردی از اعضای شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری در این باره به گفت:‌ من بی‌اطلاع هستم و بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. ولی برای اطلاع دقیق تر باید از آقای مرعشی سوال کنید.

 

اسحاق جهانگیری از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری بود که وی نتوانست شرایط احراز صلاحیت این دور از انتخابات را از شورای نگهبان کسب کند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده